ﺍٓﺑﺎﺩﯼ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﭼﮭﭩﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﺍﻭﺭ ﺭﻗﺒﮯ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﺗﯿﻨﺘﯿﺴﻮﺍﮞ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﻣﻠﮏ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﻭﮈ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺩﺭﺟﮧ ﺑﻨﺪﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﮐﯿﺴﻮﯾﮟ ﻧﻤﺒﺮ ﭘﺮ ﮨﮯﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺯﯾﺮ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺳﻤﯿﺖ ﺍﺱ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﺍﯾﺸﯿﺎﺋﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﯽ ﺭﻗﺒﮧ ﺍٓﭨﮫ ﻻﮐﮫ ﺑﯿﺎﺳﯽ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﺮﺑﻊ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﯾﺎ ﺗﯿﻦ ﻻﮐﮫ ﺍﮐﺘﺎﻟﯿﺲ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﺮﺑﻊ ﻣﯿﻞ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺑﻨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺷﻤﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺍﻗﺮﻡ ﮐﮯ ﭘﮩﺎﮌﯼ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺟﻨﻮﺏ ﻣﯿﮟ ﺑﺤﯿﺮﮦ ﻋﺮﺏ ﮐﮯ ﺳﺎﺣﻠﻮﮞ ﺗﮏ ﭘﮭﯿﻠﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺱ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﭘﺨﺘﮧ ﺳﮍﮐﻮﮞ، ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ، ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮑﺴﭙﺮﯾﺲ ﻭﯾﺰ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﻗﻮﻣﯽ ﺭﻭﮈ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﯽ ﻣﺠﻤﻮﻋﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎﹰ ﺩﻭ ﻻﮐﮫ ﭼﻮﻧﺴﭩﮫ ﮨﺰﺍﺭ ﮐﻠﻮ ﻣﯿﭩﺮ ﮨﮯ۔
ﻣﺰﯾﺪ ﭘﮍﮬﯿﮯ : ﮈﺍﻟﺮ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﯾﻮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﺠﺎﺭﺕ، ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﯾﺎ ﻧﻘﺼﺎﻥ؟
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮨﻤﺴﺎﯾﮧ ﻣﻠﮏ ﭼﯿﻦ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﺳﮯ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﮈﮬﺎﻧﭽﮯ ﮐﯽ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﻭ ﺗﻮﺳﯿﻊ ﮐﮯ ﭘﯿﻨﺘﺎﻟﯿﺲ ﺍﺭﺏ ﮈﺍﻟﺮ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﻣﺎﻟﯿﺖ ﮐﮯ ﺟﺲ ﻣﻨﺼﻮﺑﮯ ﭘﺮ ﮐﺎﻡ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﭼﯿﻦ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﺭﺍﮨﺪﺍﺭﯼ ﯾﺎ ﭼﺎﺋﻨﮧ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﮐﻨﺎﻣﮏ ﮐﻮﺭﯾﮉﻭﺭ ﮐﮩﻼﺗﺎ ﮨﮯ، ﺟﺴﮯ ﻣﺨﺘﺼﺮﺍﹰ ’ ﺳﯽ ﭘﯿﮏ ‘ ( CPEC ) ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﻣﻨﺼﻮﺑﮯ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﮐﺌﯽ ﻧﺌﯽ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﺍﻭﺭ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﯽ ﺟﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﯾﮏ ﮔﺮﺍﻑ
ﺍٓﺝ ﺳﮯ ﭼﺎﺭ ﻋﺸﺮﮮ ﻗﺒﻞ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻭﻓﺎﻗﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮯ ﭘﺎﻧﭻ ﺑﮩﺖ ﺍﮨﻢ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﺼﻮﺑﺎﺋﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ ﮐﻮ ﻭﻓﺎﻗﯽ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ’ ﻧﯿﺸﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ‘ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ، ﺟﻦ ﮐﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﺑﮭﺎﻝ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﯾﮏ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺑﻮﺭﮈ ﺑﮭﯽ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻧﯿﺲ ﺳﻮ ﺍﮐﺎﻧﻮﮮ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻧﮯ ﭘﺎﺭﻟﯿﻤﺎﻧﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺳﺎﺯﯼ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮐﮯ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﺌﮯ ﺍﺩﺍﺭﮮ ﮐﻮ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﮐﯽ ﻣﻨﺼﻮﺑﮧ ﺑﻨﺪﯼ، ﺗﻌﻤﯿﺮ، ﺩﯾﮑﮫ ﺑﮭﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﻣﺖ ﮐﯽ ﺫﻣﮯ ﺩﺍﺭﯼ ﺳﻮﻧﭗ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ۔ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺯﯾﺮ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﻣﻠﮏ ﮐﮯ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺍﮨﻢ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺗﻤﺎﻡ ﺫﻣﮯ ﺩﺍﺭﯾﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﭻ ﺍﮮ ( NHA ) ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮔﺌﯿﮟ۔
ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﮐﻮﻧﺴﻞ
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﺎﺭﮐﺮﺩﮔﯽ ﮐﯽ ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﮐﻮﻥ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﻼﻡ ﺍٓﺑﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﻭﻓﺎﻗﯽ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻣﻮﺍﺻﻼﺕ ﮐﮯ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﻧﮯ ﮈﯼ ﮈﺑﻠﯿﻮ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻗﻮﻣﯽ ﭘﺎﻟﯿﺴﯿﺎﮞ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﮐﻮﻧﺴﻞ ﻃﮯ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﯽ ﮐﻮﻧﺴﻞ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮐﺎ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺍﺩﺍﺭﮦ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﭻ ﺍﮮ ﮐﮯ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺍﯾﮏ ﻋﺸﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﺗﮏ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﮐﻮﻧﺴﻞ ﮐﯽ ﺻﺪﺍﺭﺕ ﻣﻠﮑﯽ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺗﮭﯽ، ﺟﻮ ﺳﻦ ﺩﻭ ﮨﺰﺍﺭ ﺍﯾﮏ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺗﺮﺍﻣﯿﻢ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﻓﺎﻗﯽ ﻭﺯﯾﺮ ﻣﻮﺍﺻﻼﺕ ﮐﻮ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ۔ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮐﺎ ﭼﯿﺌﺮﻣﯿﻦ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﮐﻮﻧﺴﻞ ﮐﺎ ﺭﮐﻦ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﻣﺰﯾﺪ ﭘﮍﮬﯿﮯ : ' ﭼﯿﻦ ﮔﻮﺍﺩﺭ ﮐﻮ ﻋﺴﮑﺮﯼ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ‘
ﺩﺍﺭﺍﻟﺤﮑﻮﻣﺖ ﺍﺳﻼﻡ ﺍٓﺑﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻘﮧ ﺍﻣﻮﺭ ﺳﮯ ﮔﮩﺮﯼ ﻭﺍﻗﻔﯿﺖ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻭﻓﺎﻗﯽ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻣﻮﺍﺻﻼﺕ ﮐﮯ ﺍﻋﻠﯽٰ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻇﺎﮨﺮ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﭘﺮ ﮈﯼ ﮈﺑﻠﯿﻮ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻣﺠﻤﻮﻋﯽ ﻗﻮﻣﯽ ﺭﻗﺒﮯ ﮐﮯ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﺳﮯ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﺍﻭﺭ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﮐﯽ ﺷﺮﺡ ﮐﺎﻓﯽ ﮐﻢ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﭘﭽﮭﻠﮯ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﺳﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺍﺿﺎﻓﮧ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔ ﺍﻥ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺷﺘﮧ ﺍﯾﮏ ﭼﻮﺗﮭﺎﺋﯽ ﺻﺪﯼ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﻣﯿﮟ ﺗﻮﺳﯿﻊ ﮐﻮ ﺑﮩﺖ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﯽ ﭘﯿﮏ ﻣﻨﺼﻮﺑﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﺴﺘﻘﺒﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺷﻌﺒﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺰﯾﺪ ﺑﮩﺘﺮﯼ ﺍٓﺋﯽ ﮔﯽ۔
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺭﻭﮈ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﯽ ﺷﮧ ﺭﮒ
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻣﻮﺍﺻﻼﺕ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺍﻋﻠﯽٰ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ، ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ، ﺍﯾﮑﺴﭙﺮﯾﺲ ﻭﯾﺰ ﺍﻭﺭ ’ ﺍﺳﭩﺮﯾﭩﯿﺠﮏ ﺭﻭﭦ ‘ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﻗﻮﻣﯽ ﺳﮍﮐﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﻨﺘﻈﻢ ﺍﺩﺍﺭﮦ ﮨﮯ۔ ﺍﻥ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﻧﮯ ﮈﯼ ﮈﺑﻠﯿﻮ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ، ’’ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻗﻮﻣﯽ ﺭﻭﮈ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﺎ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎﹰ ﭘﺎﻧﭻ ﻓﯿﺼﺪ ﺣﺼﮧ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﭻ ﺍﮮ ﮐﮯ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﺮﺷﻞ ﭨﺮﯾﻔﮏ ﮐﺎ 80 ﻓﯿﺼﺪ ﺣﺼﮧ ﺍﻧﮩﯽ ﭘﺎﻧﭻ ﻓﯿﺼﺪ ﺳﮍﮐﻮﮞ ﺳﮯ ﮔﺰﺭﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ N-5 ﮐﮩﻼﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﮐﻮ ﺗﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺭﻭﮈ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﯽ ﺷﮧ ﺭﮒ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﭘﻮﺭﮮ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﺮﺷﻞ ﭨﺮﯾﻔﮏ ﮐﺎ 65 ﻓﯿﺼﺪ ﺣﺼﮧ ﺍﺳﯽ ﺍﯾﮏ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮦ ﺳﮯ ﮔﺰﺭﺗﺎ ﮨﮯ۔ ‘‘
ﺍﯾﻦ ﻓﺎﺋﯿﻮ ﮐﮩﻼﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﭘﺎﻧﭽﻮﯾﮟ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮦ ﺻﻮﺑﮧ ﺳﻨﺪﮪ ﮐﮯ ﺑﻨﺪﺭﮔﺎﮨﯽ ﺷﮩﺮ ﮐﺮﺍﭼﯽ ﺳﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻭﻓﺎﻕ ﮐﮯ ﺯﯾﺮ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﻗﺒﺎﺋﻠﯽ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻃﻮﺭﺧﻢ ﺗﮏ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ، ﺟﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﺑﮩﺖ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﺳﺮﺣﺪﯼ ﮔﺰﺭﮔﺎﮦ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﻼﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﺠﺎﺭﺗﯽ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﭨﺮﮎ ﺍﻭﺭ ﭨﺮﺍﻟﺮ ﺑﮭﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮ ﯾﮩﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﮨﺎﺋﮯ ﻭﮮ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺭﻗﺒﮯ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺳﮍﮐﻮﮞ ﮐﺎ ﺗﻨﺎﺳﺐ
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﮐﻞ ﺭﯾﺎﺳﺘﯽ ﺭﻗﺒﮯ ﮐﻮ ﻣﺪ ﻧﻈﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺷﻤﺎﺭﯾﺎﺗﯽ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﺳﻦ ﺩﻭ ﮨﺰﺍﺭ ﺳﻮﻟﮧ ﺗﮏ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺳﻄﺎﹰ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺑﻊ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ 0.3 ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﮍﮎ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﯽ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﺷﺪﮦ ﻋﻼﻗﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺠﻤﻮﻋﯽ ﻗﻮﻣﯽ ﺭﻗﺒﮯ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﭘﮩﻠﮯ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﮯ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺑﻊ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺳﻄﺎﹰ 0.015 ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﯾﺎ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﯿﮟ۔
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﮐﯽ ﮐﻞ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺭﻭﮈ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﺎ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﯾﺐ ﭘﺎﻧﭻ ﻓﯿﺼﺪ ﺣﺼﮧ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﺍﻭﺭ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﻞ ﻃﻮﺍﻟﺖ ﮐﺘﻨﯽ ﮨﮯ؟ ﯾﮧ ﺳﻮﺍﻝ ﮈﻭﺋﭽﮯ ﻭﯾﻠﮯ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﺎﺷﻒ ﺯﻣﺎﻥ ﺳﮯ، ﺟﻮ ﻭﻓﺎﻗﯽ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻣﻮﺍﺻﻼﺕ ﺍﻭﺭ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺗﺮﺟﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﺍﻓﯿﺌﺮﺯ ﮐﮯ ٖﮈﺍﺋﺮﯾﮑﭩﺮ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ ﺍﻧﭩﺮﻭﯾﻮ ﻣﯿﮟ ﮈﯼ ﮈﺑﻠﯿﻮ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ، ’’ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﭻ ﺍﮮ ﮐﮯ ﺯﯾﺮ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎﹰ ﺗﯿﺮﮦ ﮨﺰﺍﺭ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﮨﮯ۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻧﻮﺗﻌﻤﯿﺮ ﺷﺪﮦ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﮐﯽ ﻃﻮﺍﻟﺖ ﭼﮫ ﺳﻮ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﺑﻨﺘﯽ ﮨﮯ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺍﭨﮭﺎﺭﮦ ﺳﻮ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﺯﯾﺮ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﮐﺌﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻨﺼﻮﺑﮯ ﮨﯿﮟ، ﺟﻮ ﺍﮔﻠﮯ ﺩﻭ ﺑﺮﺳﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﭽﮫ ﭘﺮﻭﺟﯿﮑﭧ ﺳﻦ ﺩﻭ ﮨﺰﺍﺭ ﺍﭨﮭﺎﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﭽﮫ ﺩﻭ ﮨﺰﺍﺭ ﺍﻧﯿﺲ ﻣﯿﮟﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﮐﮯ ﻣﯿﮕﺎ ﭘﺮﻭﺟﯿﮑﭧ
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﮐﯽ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﮐﻦ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺑﮍﮮ ﺑﮍﮮ ﻣﻨﺼﻮﺑﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﺎﻡ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﺷﻒ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ، ’’ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﯿﮕﺎ ﭘﺮﻭﺟﯿﮑﭩﺲ ﻣﯿﮟ ﮔﺠﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﮔﻮﺍﺭﺩ ﺗﮏ ﮐﺌﯽ ﻣﻨﺼﻮﺑﮯ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ۔ ﺳﮑﮭﺮ ﻣﻠﺘﺎﻥ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﺑﮩﺖ ﻃﻮﯾﻞ ﮨﮯ۔ ﻻﮨﻮﺭ ﺳﮯ ﻣﻠﺘﺎﻥ ﺗﮏ ﺩﻭ ﺳﻮ ﺗﯿﺲ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﺑﮭﯽ ﺯﯾﺮ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﻮﯾﻠﯿﺎﮞ ﺧﺎﻧﭙﻮﺭ ﺩﻭ ﺳﻮ ﺑﯿﺲ ﮐﻠﻮ ﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﺷﺎﮨﺮﺍﮦ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﺎﻡ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﮯ۔ ﮐﺮﺍﭼﯽ ﺳﮯ ﺣﯿﺪﺭ ﺁﺑﺎﺩ ﺗﮏ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎﹰ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻨﻮﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﯾﮧ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﺍﯾﮏ ﺳﻮ ﭼﮭﺘﯿﺲ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻓﯿﺼﻞ ﺁﺑﺎﺩ ﺳﮯ ﻣﻠﺘﺎﻥ ﺗﮏ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﺑﮭﯽ ﺯﯾﺮ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮨﮯ، ﺟﺲ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻓﻨﮉﻧﮓ ﺍﯾﺸﯿﺎﺋﯽ ﺗﺮﻗﯿﺎﺗﯽ ﺑﯿﻨﮏ ﻧﮯ ﮐﯽ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﺁﺧﺮ ﺗﮏ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔ ‘‘
ﮈﯼ ﮈﺑﻠﯿﻮ ﻧﮯ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﭻ ﺍﮮ ﮐﮯ ﺗﺮﺟﻤﺎﻥ ﺳﮯ ﺟﺐ ﯾﮧ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﮧ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮐﺎ ﺭﻭﺍﮞ ﻣﺎﻟﯽ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﻞ ﺑﺠﭧ ﮐﺘﻨﺎ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ، ’’ ﮨﻤﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺟﻮ ﺑﺠﭧ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮﺍ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺎﻟﯿﺖ 300 ﺍﺭﺏ ﺭﻭﭘﮯ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﮯ۔ ﮨﺎﺋﯽ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺟﻦ ﻣﻨﺼﻮﺑﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﺎﻡ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺎﻟﯿﺖ 1400 ﺍﺭﺏ ﺭﻭﭘﮯ ﺑﻨﺘﯽ ﮨﮯ۔ ‘‘ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﺍﮨﻢ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﮨﺎﺋﯽ ﻗﺒﻞ ﺍﺱ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮐﺎ ﺳﺎﻻﻧﮧ ﺑﺠﭧ ﻗﺮﯾﺐ 50 ﺍﺭﺏ ﺭﻭﭘﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﮭﺎ، ﺟﻮ ﺍﺏ ﭼﮫ ﮔﻨﺎ ﮨﻮ ﮐﺮ 300 ﺍﺭﺏ ﺭﻭﭘﮯ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﮐﺮ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ۔
ﻣﺰﯾﺪ ﭘﮍﮬﯿﮯ : ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﻮﻥ ﺳﮯ ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﺍﭨﮭﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ؟
ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﻃﻮﯾﻞ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﻮﻣﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮦ ﮐﻮﻥ ﺳﯽ ﮨﮯ، ﮐﺎﺷﻒ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ، ’’ ﺑﮩﺖ ﭘﺮﺍﻧﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮔﺮﯾﻨﮉ ﭨﺮﻧﮏ ﯾﺎ ﺟﯽ ﭨﯽ ﺭﻭﮈ ﻗﺮﯾﺐ ﺑﺎﺭﮦ ﺳﻮ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﮨﮯ۔ ﺟﻮ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮨﻮ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻻﮨﻮﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﺍٓﺑﺎﺩ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﺗﯿﻦ ﺳﻮ ﺍﺳﯽ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺍﮔﺮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﺼﻮﮞ ﮐﻮ ﺷﺎﻣﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﺎﺋﯿﻮ ﮐﮩﻼﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﻧﻤﺒﺮ ﭘﺎﻧﭻ 1819 ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﮨﮯ۔ ‘‘ ﮐﺮﺍﭼﯽ ﺳﮯ ﻃﻮﺭﺧﻢ ﺗﮏ ﯾﮧ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﻣﻠﮏ ﮐﮯ ﺟﻨﻮﺏ ﮐﺎ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﺍﮨﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺭﺍﺑﻄﮧ ﮨﮯ۔
ﺟﻨﻮﺑﯽ ﺍﯾﺸﯿﺎ ﺳﮯ ﻣﻮﺍﺯﻧﮧ
ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﺍﯾﺸﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﮐﺲ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ، ’’ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﺳﻮ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﺟﻮ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﺯﯾﺮ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮨﯿﮟ، ﻭﮦ ﺍﮔﻠﮯ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﺁﺧﺮ ﺗﮏ ﻣﮑﻤﻞ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﯽ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﮮ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﺍﯾﺸﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻓﯽ ﺍﻟﺤﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﻠﮏ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ۔ ‘‘ ﺩﻭ ﮨﺰﺍﺭ ﭘﻨﺪﺭﮦ ﮐﮯ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﻭ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﮨﻤﺴﺎﯾﮧ ﻣﻠﮏ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﮯ ﺭﻭﮈ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﭘﭽﭙﻦ ﻻﮐﮫ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﺗﮭﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﮯ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﯾﺰ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﮐﻢ ﺑﻨﺘﯽ ﺗﮭﯽ۔
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻣﻮﺍﺻﻼﺕ، ﭘﻼﻧﻨﮓ ﮈﻭﯾﮋﻥ ﺍﻭﺭ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺧﺰﺍﻧﮧ ﮐﮯ ﺣﮑﺎﻡ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﮨﺎﺋﯽ ﻭﮮ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﮨﺮﺍﮨﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺮﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮑﮫ ﺑﮭﺎﻝ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻓﻨﮉﺯ ﺍﺑﮭﯽ ﺗﮏ ﻧﺎﮐﺎﻓﯽ ﮨﯿﮟ، ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺠﯽ ﺷﻌﺒﮯ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ۔ ﮐﺎﺷﻒ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﮯ ﮈﻭﺋﭽﮯ ﻭﯾﻠﮯ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ، ’’ ﻧﺠﯽ ﺷﻌﺒﮯ ﮐﺎ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﺎ ﺷﻌﺒﮧ ﮨﮯ، ﺟﺲ ﭘﺮ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﺑﮭﯽ ﻣﺰﯾﺪ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﭻ ﺍﮮ ﮐﺌﯽ ﭘﺮﻭﺟﯿﮑﭩﺲ ﭘﺮ ﭘﺮﺍﺋﯿﻮﯾﭧ ﺳﯿﮑﭩﺮ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﺳﮯ ﻋﻤﻞ ﺩﺭﺍٓﻣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﮯ، ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺗﻮﺳﯿﻊ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔ ‘‘
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺣﮑﺎﻡ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﻠﮏ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﮞ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺗﺮﻗﯽ ﺩﮮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻼﻗﺎﺋﯽ ﺳﻄﺢ ﭘﺮ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺭﺍﺑﻄﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﺑﻨﺎﺋﯿﮟ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﮐﺎﺷﻒ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﮯ ﺑﻘﻮﻝ، ’’ ﻣﻮﭨﺮ ﻭﯾﺰ ﻧﯿﭧ ﻭﺭﮎ ﺑﮍﺍ ﺍﻭﺭ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﮨﻤﺴﺎﯾﮧ ﻣﻤﺎﻟﮏ، ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﭼﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺑﮭﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ، ﺳﮯ ﻣﺰﯾﺪ ﺑﮩﺘﺮ ﺗﻌﻠﻘﺎﺕ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﮨﻮ ﺳﮑﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﺳﻄﯽ ﺍﯾﺸﯿﺎ ﺗﮏ ﺭﺳﺎﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﻮ ﺳﮑﮯ ﮔﯽ۔ ‘‘
ﻣﺰﯾﺪ ﭘﮍﮬﯿﮯ : ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ : ﺍﯾﮏ ﻗﺪﻡ ﺁﮔﮯ، ﺩﻭ ﻗﺪﻡ ﭘﯿﭽﮭﮯ۔
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
CPEC infusing new life in the insurance industry of Pakistan
Considering business is set to rise under the purview of the China-Pakistan Economic Corridor (CPEC), it opens up new avenues of opportu...
-
Deforestation remains a huge problem, but drones could help solve that. It’s simple maths. We are chopping down about 15 billion trees a...
-
ISLAMABAD: Institution of Engineers, Pakistan(IEP) has planned to set up a Technology Pak and a housing society at Gwadar to provide profe...
-
China today said 74 countries and international organisations have signed up to join its Belt and Road Initiative (BRI) indicating "p...
No comments:
Post a Comment